اعلام قیمت مصوب جدید برخی خودروها

اعلام قیمت مصوب جدید برخی خودروها

عصرخودرو: بر اساس آخرین اعلام سازمان حمایت ، قیمت مصوب "مزدا 3 اتاق جدید" معادل 95 میلیون و نیسان تیانا مدل "های" معادل 109 میلیون تومان تعیین شده است
به گزارش «عصرخودرو» ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگانهمچنین قیمت مصوب ماکسیما اتومات محصول پارس خودرو را 85 میلیون تومان اعلام کرده است.
بر اساس این گزارش قیمت مصوب نیسان تیانا ، کیفی ترین سواری تولید داخل که محصول پارس خودروست در مدل "های" معادل 109 میلیون و در مدل "مید" معادل 103 میلیون تومان تعیین شده است.
همچنین قیمت مصوب انواع محصولات شرکت آسان موتور نیز اعلام شده که بر این اساس قیمت هیوندا i30 به میزان 62 میلیون و643 هزار تومان و قیمت هیوندا i20 معادل 49 میلیون و300 هزار تومان تعیین شده است.
بر اساس این گزارش قیمت مصوب جنسیس 137 میلیون و 237 هزار تومان و سوناتا 92 میلیون و 140 هزارتومان است.

گرانترین ipad جهان ...

wow گرانترین ipad جهان ...

اگر میلیونها دلار پول اضافه دارید و نمی دانید که با آن چکار کنید می توانید یک آی پد بخرید که دورتادور آن با الماس پوشیده شده . البته آپشن های دیگری نیز وجود دارد اما اینکه خرید این آی پد در صدر لیست قرار می گیرد یا نه به این مربوط می شود که شما عاشق آی پد باشید .Camael Diamonds یک نمونه آی پد ویژه را طراحی کرده که در حال حاضر گران ترین آی پد دنیاست . در این تبلت از ۱ کیلوگرم !!! طلای ۱۸ عیار و ۳۰۰ قیراط الماس بی نقص استفاده شده است .متاسفانه این مدل ، آی پد ۲ نیست . بله من هم مثل شما این مسئله برایم پیش آمده که وزن خود آی پد ۱ ، ۷۱۲ گرم هستش که با ۳۰۰ قیراط الماس و ۱ کیلو طلا مسلما دندان خود را برای آرتروز دستان شما تیز کرده است . اما همه می دانند که این آی پد جنبه کاربردی ندارد و احتمال خیلی زیاد در یکی از اتاقهای خریدار و یا در قفسه کلکسیون طرف به عنوان یادگاری قرار خواهد گرفت .قیمت این تبلت ۱٫۲ میلیون دلار است . شما در چه شرایطی این آی پد را می خرید ؟



امضا کاربر

تصاویری زیبا از رزهای صورتی ...

ok تصاویری زیبا از رزهای صورتی ...


























پخت تخم‌مرغ در دو دقیقه با زودپز مقوایی!+ عکس

down پخت تخم‌مرغ در دو دقیقه با زودپز مقوایی!+ عکس ...


طراحان روسی، جعبه کاغذی هوشمندی را ابداع کرده‌اند که تخم‌مرغ را بدون آب درون خود می‌پزد.

این بسته‌بندی شامل یک لایه شیمیایی است که در زمان تحریک به تولید حرارت پرداخته و تنها در دو دقیقه تخم‌مرغ خام را می‌پزد.



«Gogol Mogol» که نام خود را از یک غذای تخم‌مرغی روسی گرفته، توسط گروه کیان ساخته شده است.

لایه بیرونی این جعبه از نوعی مقوا ساخته شده که بطور سنتی برای ساخت جعبه‌های تخم مرغ بکار می‌رود.

در زیر این لایه، سه لایه دیگر نیز وجود دارد. در یکی از آنها هیدروکسید کلسیم و مواد شیمیایی دیگر تزریق شده و دیگری یک لایه هوشمند دارای آب و یک کاتالیزور است.

بین این دو لایه داخلی یک غشا قرار دارد که با کشیدن یک نوار مقوایی برداشته می‌شود. در این زمان، هیدروکسید کلسیم به آب درون لایه هوشمند واکنش نشان داده و حرارت کافی را برای پختن تخم‌مرغ درون آن فراهم می‌کند.

این فناوری در گذشته برای تولید قوطی‌های خود گرمایشی سوسیس و لوبیا مورد استفاده بوده که اعضای کمپ با آن بخوبی آشنا هستند.

اما اولین بار است که طراحان توانسته‌اند این تولید حرارت شیمیایی موسوم به «واکنش حرارت زا» را در یک تخم‌مرغ اجرا کنند.

اگرچه تخم‌مرغ در این شیوه پس از دو دقیقه پخته می‌شود، اما فرایند گرمایشی درون این بسته‌بندی تا سه دقیقه بطول می‌انجامد. کاربران بر اساس تمایل خود برای مصرف تخم‌مرغ به شکل اصلی یا کاملا پخته می‌توانند با برداشتن سر جعبه از آن استفاده کنند.

البته این جعبه یکبار مصرف بوده اما برای کاهش ضایعات از مواد بازیافتی ساخته شده است.

این طراحی که موفق به کسب جایزه سازمان طراحی بسته‌بندی اروپا شده، اگرچه از کارآیی خوبی در طول کارآزمایی‌ها برخوردار بوده اما هنوز زمان ورود آن به بازار مشخص نیست.

«شهر عمودی» رونمایی شد! +عکس ...

yes «شهر عمودی» رونمایی شد! +عکس ...

"شهر عمودی" توصیف جدیدی برای آسمان‌خراشی فوق بلند نیست؛ بلکه این آسمان‌خراش‌ها مسکن را با خرده‌فروشی، دفاتر اداری و بسیاری واحدهای دیگر ترکیب می‌کنند.

در این میان، آسمانخراش Peruri ۸۸ که قرار است توسط کمپانی معماری هلندی MVRDV طراحی شود، دارای خطوط دامنه افقی، پیچ خورده و عمودی است.

این برج بیش از ۴۰۰ متر ارتفاع دارد و بنابراین به طیف فوق بلندها پیوسته است.


افزون بر محل کار، خرده‌فروشی و مسکن، این ساختمان دارای یک هتل لوکس، رستوران، مسجد، سالن عروسی و آمفی‌تئاتر خواهد بود.

گفته می‌شود این شهر عمودی، فقط مختص فوق ثروتمندان نیست؛ زیرا بنا بر اعلام کمپانی سازنده، این برج تنوعی از انواع منازل شامل اتاق زیرشیروانی، منازل شهری و تراس خواهد بود.

گفته می‌شود این تنوع در فهرست قیمت‌های فروش نهایی واحدها منعکس خواهد شد.

همچنین این احتمال وجود دارد که باغچه‌های پشت‌بامی موجود در هر سطح افقی ساختمان مزبور کیفیت زندگی ساکنین و کارمندان آن را ارتقا دهند.



بسیاری از باغچه‌ها نیمه خصوصی بوده و فقط در دسترس افراد ساکن و یا کارمندان برج قرار خواهد گرفت.